Zadzwoń do nas: 58 341 21 82 - Mail: szkolenia@oswiatalingwista.eu

Zarządzanie

Skuteczna komunikacja interpersonalna

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie dla osób chcących doskonalić sztukę komunikacji, unikać błędów, efektywniej i skuteczniej pracować w zespole.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Modele komunikacji
  • Bariery w komunikacji
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Aktywne słuchanie i rozumienie
  • Modele rozmowy; rozmowa telefoniczna
  • „mowa ciała”
  • Asertywność i empatia w komunikacji
  • Efektywna komunikacja w pracy zespołu
Wprowadzenie do zarządzania projektami

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu skutecznego posługiwania się podstawowymi metodami, narzędziami i technikami w prowadzeniu projektu.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Definicja zarządzania projektami
  • Rola koordynatora projektu
  • Zarządzanie poprzez cele i zadania
  • Skuteczne planowanie
  • Ryzyko w realizacji projektów
  • Przebieg i kontrola projektu
  • Budżet realizacji projektu
  • Zamknięcie projektu
Zarządzanie czasem oraz własną efektywnością

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu doskonalenia umiejętności efektywnego komunikowania się, asertywności, radzenia sobie ze stresem oraz zwiększenia własnej wydajności
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Efektywna komunikacja na co dzień
  • Trening asertywności
  • Podstawy zarządzania czasem
  • Planowanie pracy własnej
  • Delegowanie uprawnień
  • Organizacja pracy własnej a stres
  • Radzenie sobie z nadmiarem informacji / wiadomości
  • Jak zwiększyć indywidualną wydajność
Manager coachem

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu doskonalenia zarządzania pracownikami przy zastosowaniu metod coachingowych.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Zasady i założenia coachingu
  • Kompetencje coacha
  • Narzędzia i techniki coachingowe: wyznaczanie celów, skalowanie działań, monitorowanie efektów, praca z przekonaniami, techniki behawioralne, techniki NLP,
  • Strukturyzacja sesji coachingowych i modele coachingu
Twórczy przywódca

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu zarządzania własną efektywnością oraz kreowaniem na lidera organizacji.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Lider w organizacji
  • Władza a autorytet
  • Kadra menedżerska jako źródło norm i wartości organizacyjnych
  • Kreowanie misji firmy
  • Osobiste predyspozycje do bycia liderem
Skuteczne zarządzanie zespołem

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu doskonalenia umiejętności skutecznej komunikacji z pracownikami, asertywności umiejętności motywowania siebie i innych.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Komunikacja w pracy zespołowej
  • Asertywność jako element zarządzania zespołem
  • Rekrutacja i selekcja pracowników
  • Motywacja i automotywacja w codziennej pracy
  • Delegowanie, coachingu, mentoring
  • Błędy motywowania – deomotywacja
  • Syndrom wypalenia zawodowego
Kreatywne rozwiązywanie problemów

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów i doskonalenia pracy twórczej.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Kreatywność, twórczość, innowacja
  • Bariery twórczego rozwiązywania problemów
  • Skuteczne strategie rozwiązywania problemów
  • Twórczość grupowa
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
Rozmowa oceniająca i feedback menadżerski

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu doskonalenia umiejętności zarządzania menedżerskich oraz umiejętności zarządzania personelem.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Rozmowa oceniająca
  • Kultura organizacyjna i przygotowanie pracowników do rozmowy
  • Motywujący feedback
  • Modele udzielania informacji zwrotnej
  • Przygotowanie i przebieg rozmowy oceniającej
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • Błędy w przekazywaniu informacji zwrotnej
Praca z rozproszonym zespołem

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu rozwijania umiejętności wyzwalania i wykorzystywania potencjału grupy.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Cechy zespołów rozproszonych
  • Role członków zespołu rozproszonego
  • Organizacja i prowadzenie spotkań
  • Budowanie pozycji lidera zespołu rozproszonego
  • Relacje i proces grupowy w zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • Odpowiadanie na pytania i udzielanie wyjaśnień
  • Techniki pracy grupowej
  • Wykorzystanie efektu synergii
Zarządzanie stresem

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu rozwijania własnego stylu radzenia sobie ze stresem.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Poziom stresu a skuteczność funkcjonowania
  • Deficyt kompetencji interpersonalnych
  • Natura i źródła stresu
  • Strategie eliminacji stresu
  • Budowanie odporności na stres
  • Procedury antystresowe
  • Techniki relaksacji i wizualizacji
  • Zmiana nastawienia wobec siebie i otoczenia
  • Inspiracja, inwencja twórcza i innowacja w środowisku zawodowym
Zarządzanie talentami

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie w zakresie doskonalenia umiejętności zarządzania zespołem oraz korzystania z różnorodnych talentów.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Talenty i ich znaczenie dla organizacji
  • Założenia i cele zarządzania talentami w organizacji
  • Identyfikacja talentów
  • Proces zarządzania talentami
  • Programy zarządzania talentami
  • Narzędzia zarządzania talentami
  • Zarządzanie karierą talentów
Rekrutacja i selekcja pracowników

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu doskonalenia umiejętności prowadzenia procesów rekrutacyjnych.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Źródła efektywności rekrutacji
  • Projektowanie ogłoszeń
  • Profile stanowiska
  • Wybrane narzędzia rekrutacyjne
  • Specyfika rozmowy kwalifikacyjnej
  • Model STAR – wywiad behawioralny
  • Model Assessment Center, Development Center
  • Etapy projektu rekrutacyjnego
  • Błędy rozmów kwalifikacyjnych i sposoby ich unikania
ABC małej przedsiębiorczości - od biznesplanu do własnej firmy

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu zakładania własnej działalności gospodarczej.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Wybór formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej
  • Procedura rejestracyjna własnej firmy
  • Formy opodatkowania działalności gospodarczej z uwzględnieniem podatku dochodowego, obrotowego i akcyzowego a także podatków lokalnych
  • Zasad współpracy przedsiębiorcy z ZUS
  • Wykaz aktów prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej
  • Zasady tworzenia biznesplanu
  • Podstawy marketingu i reklamy w małej firmie
  • Profesjonalna obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji, gwarancje, i in.
  • Źródła finansowania zewnętrznego nowo powstałej firmy
  • Zarządzanie własną firmą
Sukces w sprzedaży u przedstawicieli handlowych

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu zwiększenia efektywności i skuteczności sprzedaży.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Taktyki sprzedawcy
  • Determinanty sukcesu w sprzedaży
  • Czynniki sukcesu sprzedaży
  • Kluczowe aspekty psychologicznej sprzedaży
  • Kreatywne techniki sprzedaży
  • Kluczowe czynniki sprzedaży dla firm
  • Techniki negocjacyjne
  • Zamykanie transakcji
Automotywacja i inteligencja emocjonalna w procesie sprzedaży

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu technik wyznaczania i osiągania celów sprzedażowych.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Psychologiczne przygotowanie do sprzedaży i negocjacji
  • Kształtowanie pozytywnego myślenia
  • Ukierunkowanie na cel
  • Rola przekonań w psychologii osiągnięć
  • Rozwiązywanie problemów sprzedaży
  • Poprawne wyznaczanie celów
  • Nawyki – pomoc czy przeszkoda w osiągnięciu sukcesu
  • Analiza własnych emocji i umiejętność ich wykorzystania w optymalizacji sprzedaży i osiąganiu celów
Sztuka wystąpień publicznych

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu doskonalenia umiejętności komunikacji, autoprezentacji oraz prowadzenia wystąpień publicznych.
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Przygotowanie wystąpienia
  • Skupianie uwagi
  • Główne zasady autoprezentacji
  • Przekonywanie  i perswazja
  • Jak skutecznie przemawiać
  • Techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Zwalczanie barier i oporów
  • Briefing i zebranie jako wystąpienie publiczne przed zespołem pracowniczym
Wróć na górę

Od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji (nazwa RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Informujemy, że:
Administratorem danych wskazanych w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej w formularzach jest „Oświata-Lingwista” Nadbałtyckie Centrum Edukacji Sp. z o.o. z siedzibą przy

ul. Malczewskiego 51 w Gdańsku, kod pocztowy 80-107,
tel.: 58 303 30 30 adres e-mail:info@oswiatalingwista.eu
Administrator Danych wyznaczył Inspektora Danych Osobowych tj. Jakub Szpojda.
Wszelkie kwestie dotyczące danych osobowych można kierować na e-mail: iod@oswiatalingwista.eu,
adres siedziby wskazany w ust. 1)
Celem zbierania danych jest realizacja usług edukacyjno-szkoleniowych, na podstawie wypełnionych formularzy.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe przeprowadzenia działań edukacyjno-szkoleniowych.
Przewidywane kategorie odbiorców powyższych danych to pracownicy działu rekrutacji, sekretariatu, w tym kadra pedagogiczna oraz kadra kierownicza.
Dane udostępnione przez Panią/Pana będą podlegały profilowaniu - cele analityczne, w tym profilowanie.*
Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zakończenia procesu edukacji, szkolenia i przechowywane przez okres przedawnienie ewentualnych roszczeń.
*Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania,
nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.