Zadzwoń do nas: 58 341 21 82 - Mail: szkolenia@oswiatalingwista.eu

Biuro i administracja

Szkolenia i BHP dla pracowników oraz osób kierujących pracownikami

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Przeszkolenie pracodawców w zakresie BHP
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Ocena zagrożeń występujących w procesach pracy oraz ryzyka związanego z tymi zagrożeniami
  • Kształtowanie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy
  • Ochrona pracowników przed zagrożeniami związanymi z wykonywaniem pracy
Szkolenia BHP dla pracowników na stanowiskach administracyjno - biurowych

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Przeszkolenie pracowników administracyjno – biurowych w zakresie BHP
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • BHP w Prawie Pracy
  • Ergonomia stanowisk pracy i problemy związane z organizacją stanowisk pracy biurowej
  • Sytuacje kryzysowe i postępowanie w razie wypadków
Szkolenia BHP dla pracowników na stanowiskach robotniczych

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Przeszkolenie pracowników stanowisk robotniczych w zakresie BHP
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Przepisy i zasady BHP związane z wykonywaną pracą
  • Zagrożenia związane z wykonywaną pracą oraz metody ochrony przed tymi zagrożeniami
  • Postępowanie w razie wypadku i w sytuacjach zagrożeń
Szkolenia BHP dla pracowników służby zdrowia

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Przeszkolenie pracowników służby zdrowia w zakresie BHP
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Metod ochrony przed zagrożeniami dla zdrowia i bezpieczeństwa pracowników
  • Kształtowania warunków pracy w sposób zgodny z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Postępowania w razie wypadku oraz w sytuacjach awaryjnych
  • Oceny zagrożeń związanych z wykonywaną pracą
Pracownik administracyjno - biuowy

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu organizacji pracy biurowej, obsługi klienta oraz urządzeń biurowych
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Organizacja pracy biurowej i obsługa klientów
  • Wyposażenie stanowiska pracy w biurze
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Obsługa komputera i Internetu
  • Podstawy rachunkowości
  • Zagadnienia kadrowo – płacowe
Nowoczesne techniki biurowe

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu funkcjonowania nowoczesnego sekretariatu oraz obsługi urządzeń biurowych i komputera
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Zasady funkcjonowania nowoczesnego sekretariatu
  • Planowanie i organizacja pracy
  • Organizacja obiegu dokumentów i informacji
  • Urządzenia, przybory i materiały biurowe, klasyfikacja i wykorzystanie
  • Obsługa urządzeń biurowych (komputer, telefon, fax, ksero, niszczarka i in.)
  • Przygotowanie dokumentów, zestawień, raportów i prezentacji (word, excel, power point)
  • Zasady korespondencji i redagowania pism
Profesjonalna sekretarka - asystentka zarządu

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu oraz biura zarządu z elementami prawa, kadr, płac i ZUS
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Organizacja i techniki pracy biurowej
  • Techniki komunikacji interpersonalnej
  • Tworzenie i obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Zasady korespondencji biurowej
  • Kultura zawodu
  • Etyka biznesu
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Archiwizacja dokumentów
  • Wybrane zagadnienia prawne
  • Kadry i płace
  • Rozliczenia z ZUS
Asystentka managera z językiem obcym

Uzyskane uprawnienia i kompetencje, dokument końcowy

  • Szkolenie z zakresu zarządzania sekretariatem wraz z elementami prawa, rachunkowości, marketingu oraz z nauką wybranego języka obcego
  • Dokument końcowy: zaświadczenie MEN

Zakres szkolenia

  • Trening komunikacji interpersonalnej
  • Elementy wizażu i stylizacji
  • Kultura i etyka pracy biurowej
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Wybrane zagadnienia prawne
  • Dokumentacja i schemat organizacyjny firmy
  • Wybrane zagadnienia z zakresu rachunkowości i marketingu
  • Zarządzanie zespołem podległych sekretarek
  • Nauka wybranego języka obcego – słownictwo, gramatyka, wymowa, komunikacja, pisanie i redagowanie pism
Wróć na górę